واقعیت هایی در مورد سرطان پستان

واقعیت هایی در مورد سرطان پستان : اکثر بانوان از مبتلا شدن به سرطان پستان ترس دارند و این ترس به دلیل از دست دادن سینه یا ترس از مرگ یا ریختن موهاست.

افراد باید خونسردی خود را حفظ کنند و در قدم اول باید در مورد چگونگی پیدایش سرطان سینه ، نحوه تشخیص و شیوه و مراحل درمان سرطان سینه اطلاعات کافی کسب نمایند تا بتوانند کنترل زندگی خود را به دست بگیرند.

اگر در گذشته مبتلا به سرطان سینه شده باشید متوجه خواهید شد که درمان های امروزه با کمترین صدمه به فرد انجام خواهد شد.

برای درمان سرطان پستان به تیم درمان خود اعتماد کنید چرا که تجربیاتی زیادی دارند و توصیه های لازم را بازگو خواهند نمود.

نکاتی در مورد سرطان سینه

ممکن است اولین سوال شما این باشد که آيا سرطان سينه درمان دارد؟

باید گفت که بله شانس ادامه زندگی امروزه بسیار بالاست و افرادی که در مراحل اولیه برای درمان درمان سرطان سينه بدخيم

 اقدام می کنند شانس بهبودی کاملشان بسیار بالاست.

اما به طور کلی سرطان سینه امروزه با روش های مختلف درمانی قابل کنترل شدن هست.

چنانچه با مشاهده علائم سرطان سينه در زنان سریعا اقدام نمایید هم درمان کمتری لازم خواهد بود هم بر طول عمر فرد افزوده خواهد شد.

واقعیت هایی در مورد سرطان پستان

 

امروزه درمان های تکمیلی جراحی سرطان سینه از قبیل شیمی درمانی و اشعه درمانی با کمترین عارضه احتمالی نسبت به گذشته انجام می شود.

ممکن است که این نگرانی را داشته باشید که زمانی که تحت درمان هستید می توانم فعالیتی داشته باشم باید گفت که خانم هایی که تحت درمان سرطان پستان هستند قادر به انجام فعالیت های عادی و روزمره خود خواهند بود.

باید خود را عضوی از تیم درمان به شمار آوریم و درمان را بوسیله خود کامل بدانید و قبل از شروع درمان توسط جراح سرطان سینه لیستی از سوالاتی که دارید را تهیه نمایید و با پزشک در میان بگذارید.

نتیجه درمان سرطان سینه

همه چیز از خود فرد شروع می شود و باید فرد دارای روحیه بالایی باشد و طی درمان با جراح سینه خود همکاری نماید و جراح سینه بهترین نوع درمان را به توجه به نوع سرطان سینه برای فرد انتخاب می کند.

اقداماتی که باید قبل و بعد از درمان سرطان سینه انجام دهید توسط تیم درمان بیان خواهد شد و فرد باید برای رسیدن به نتایج مطلوب باید آن ها را رعایت نماید.

BCPI  درمان قطعی سرطان ( سرطان سینه )